Saturday 23 June 2012

kau kawan, sahabat dan teman

"ketika kita mula bertemu terasa bagai telah lama bersua. kau sambut hulur tanganku, bertegur sapa penuh mesra. masa terus berlalu dan kita tetap seiringan berjalan. menempuh onak liku, lalui semua suka dan duka bersama. biarlah apa pun rahsia dan kelemahanmu, tetap engkau temanku. Riangnya    saat kita ketawa. Asyik senda dan bercerita. walau sesekali pandangan kita berbeza, andainya tetap serupa. adakalanya kita juga saling terluka. namun akhirnya kita tetap bersama. dan kini dipisahkan dua benua. saling mengejar cita. tak pernah ku lupakan detik yang indah bersamamu temanku. ku pasti suatu masa engkau dan aku kan bertemu semula. kembali menjalinkan detik nan indah untuk kenangan bersama."

kau kawan, sahabat dan teman. lagu ni aku dedicated untuk best best best fren aku, susana king @ achun. tidak dapat diluahkan dengan kata2 betapa syukurnya aku punya sahabat seperti dia. darjah 1- upper 6 kami sekelas. now kami x dekat lagi.aku tengah smbung study kat smenanjung. dia plak kat kampung. memang jarang bhubung. tapi, tu bukan penghalang untuk kami. 

No comments:

Post a Comment